Hallo allemaal, ik heb de startaccu van mijn Jaguar XF 2.2 l uit 2014 vervangen. Daarna werd de sleutel niet meer gevonden. Heeft u een oplossing voor mij? Met vriendelijke groeten, Levin
Ja, ik leer…Hoi, er staat hier een beschrijving over, het wordt aanbevolen om de auto minstens 20 minuten te laten staan, met de sleutelhanger ver weg van de auto, voordat u probeert de batterij te verwijderen. Phil
Ja, ik heb een oude win7 laptop. Ik kan de adapter kopenHoi Levin,
sorry om te horen dat je geen SDD hebt om toegang te krijgen tot je auto. Maar je hebt zeker SDD + Adapter nodig om dit probleem op te lossen. Heb je de kans om een ​​laptop met win7 of win10 te krijgen? Ik kan je een link sturen waar je een adapter kunt kopen.
Dirk
Bedankt Pete.Nog een link die nuttig kan zijn voor jullie: Centrale vergrendeling werkt niet na het opnieuw aansluiten van de batterij - Jaguar Forums - Jaguar Enthusiasts Forum
Vergeet niet dat je twee sleutels in de auto moet hebben, want de procedure vereist dat. Het werkt mogelijk niet meteen na het programmeren en je zult de startonderbreking moeten uitvoeren zodra de startknop weer actief is - dit is wat ik moest doen, want direct na het programmeren van de CJB schakelde de startknop alleen de ontsteking in, maar startte de auto niet, dus geen paniek en voer de startonderbreking uit in de aanbevelingenHartelijk dank voor je feedback dekiello!!
Dirk