Jaguar Forum banner

Jlr sdd v160 downloaden

1 reading
10K views 25 replies 7 participants last post by  bik3rz  
#1 ·
Hallo,
Kan iemand mij een link geven om de nieuwste jlr sdd software te downloaden? Ik heb een mangoose gekocht maar een bestand op de dvd was onleesbaar dus ik kon de software niet installeren.

Bedankt

#6 ·
Het lijkt een probleem met de laptop te zijn. Op mijn desktop kan ik het installeren. Het enige verschil is dat mijn desktop WIN 10 PRO is en de laptop WIN 10 home. Ik zal een schone installatie van Win10pro op de laptop uitvoeren en het opnieuw proberen.
De fout was 'onherstelbare fout' direct aan het begin van de installatie na akkoord te zijn gegaan met alle vragen in het begin.

Gr Willy

#21 · (Edited)
Cool!
Ja, het kostte wat tijd om dat uit te zoeken. Ik kreeg een hint door een logbestandvermelding. Sdd is zo'n oude software. Het was dus op de een of andere manier aannemelijk dat ze een 32-bits versie van een van deze bestanden nodig zouden hebben.

Proost
Dirk

#24 ·
Je hebt een pathfinder-maat nodig. Sdd werkt alleen voor modellen tot 2017. Het is niet goedkoop. Om nog maar te zwijgen van het feit dat alles nu cloudgebaseerd is, dus je hebt betaalde toegang tot JLR-servers nodig. Ik weet niet eens zeker of ze particulieren toegang geven...

#26 ·
Hoi vriend, heeft de software die je hebt geleverd gewerkt met Jaguar X308/XJ8 2001? Van wat ik heb gelezen, keren deze SDD-software terug naar de legacy IDS wanneer ze worden aangesloten op auto's van vóór 2005.
Sdd zal terugkeren, maar ik weet niet zeker of het met de mongoose-kabel zal werken